Myloview dla "SOS Wiosek Dziecięcych"
16 Stycznia 2015
16 stycznia 2015 odbędzie się gala magazynu Businesswoman&life, podczas której zaplanowano premierę i licytację kalendarza przygotowanego by wesprzeć dzieci z domów dziecka „SOS Wioski Dziecięce”. Organizatorzy wydarzenia pragną powtórzyć ogromny sukces grudniowej imprezy, na którejudało się zebrać 34 tysiące złotych, które w całości zasiliły konto Fundacji „Akogo?”
Po sukcesie kalendarza gwiazd magazynu Businesswoman&life i licytacji obrazów przygotowanych dla fundacji Pani Ewy Błaszczyk przyszła pora by wesprzeć stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce”. Organizacja niesie pomoc dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. Jego misją jest stworzenie odpowiednich warunków do rozwoju i dostarczenie miłości dzieciom, dla których los był mniej łaskawy. Tym razem w pomoc zaangażowali się znani z show biznesu Panowie. Do akcji włączyli się między innymi: Zbigniew Wodecki, Artur Barciś i Mietek Szcześniak. Do współpracy przy kalendarzu zaproszone zostały także polskie kobiety sukcesu, w tym: Joanna Draniak-Kicińska, doktor Izabela Lenartowicz, Renata Gajowy, Eliza Perzyna. Specjalnie na galę Myloview stworzyło obrazy, które zaproszeni goście będą mogli licytować. Całkowity dochód zostanie zaś przekazanyna rzecz wspomnianych domów dziecka. Propozycja ponownej współpracy jest dowodem zaufania dla marki, z koleikolejna możliwość wsparcia tak szczytnego celu jest dla Myloview powodem do dumy.
Więcej przeczytasz na myloview.pl
Więcej przeczytasz na myloview.pl
powrót